tisdag (y)

hejhej alla,

idag har det varit riktig rolig dag :)
Först var det skola då.. inte så kul , vi hade svenska prov , men det kändes som att det gick bra, men vi får se när min lärare har rättat dom.
Sen efter skolan gick jag och johanna hem till henne, vi gick till IP på en gång typ.. vi skulle träffa marcus och david där och spela lite fotboll med dom, vi spelade typ lite och skrattade skit mycke ;) haha , jävla sjuk humor, hahah fan äntligen några som har min humor , har inte skrattat så mycke på länge haha, så de va riktigt roligt(y)
Sen efter det gick jag hem och gick ut med amadeus älskling.

 

dagens I.

skinnjacka - monki
munktröja - cubus
lacktajts - lager 70


pussokram isabelle (L)

Kommentarer
Postat av: JL - ♥

haha hade marcus sin blåahjälm på sig? haha ;)

<3

2010-04-27 @ 20:47:50
URL: http://jesseduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0