Back Home

Nu är jag tillbaks hemma i lilla insjön igen :P det har varit roligt i hagfors iallafall , fast de va två stycken som fick åka ambulans , malin bror tex som bröt nyckelbenet tror jag de va , och så va de nån fråån hagfors som gjorde illa sig typ nyckelbenet tror jag också , och de va på samma ställe som robert bröt armen tror jag han gjorde för 2 år sen :P tog inte så många bilder , ingen bra kamera/mobil skulle ta med jennifers kamera men det glömde jag såklart. så tog kort med mammas mobil eftersom att min e på lagning -.-
men ska dra och duscha nu inte gjort de på hela helgen :O




gryymt liten ahlgrens bil ;O (inte världens bästa bilder)



haha min frukost i lördags , en sån där liten yoghurt man köper där de är en sked och strössel i en förpacking typ:P men duktigt jag e på att förklara då :P


Min älskling! (L)


Malin gumman !:D


Robert och pappa ;d


Killarna :)


Haha ni som ser så är det än regnbåge på bilden också :)

pussochkram Johanna (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0