blev inte som jag trodde puuhh..

tjena!

Ja som sagt jag var ju och klippte mig idag, skulle klippa topparna bara , men jag hade så fruktansvärt slitet hår att jag trodde hon skulle få lov att ta över en dm kanske. Men det blev inte så.. skönt!
Men kortare är det , men vi får hoppas att det växer ut igen snart. Ska nog lägga in några slingor snart också.

Men iallafall idag har verkligen varit bästa väderdagen någonsin år 2010! Det har ju varit sommarvärme, underbart! Jag har inte gjort så mycket idag då , gick ut i solen en stund med min lilla bebis. Gick ner mot tågstationen och där stod Lina och väntade på sin mamma , hon hade varit i örebro. Så vi stod och pratade en stund :)
Efter det gick jag tillbaka hem igen. Var ute en stund och pratade med pappsen medans han separerade snö lite så att det smälter snabbare. Kl. tjugo över tre gick jag till Fia hon som jag skulle klippa mig hos , gud vad skönt det är att nån håller på med ens hår!!
Sen gick jag hem och åt riktig god mat som pappa hade fixat till mig och mamma :) ris och tickimasala heter det, det är en kycklinggryta. Riktigt mumsigt! verkligen god mat denna helg, igår åt vi äggnudlar och räkgryta!
mums!!
men nu ska jag ta och äta en apelsin hihi. pusshej.

// pussokram isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0