Eliiiiin (L)(L)

Nu har jag precis duschat och dricker gainomax (strawberry flavour) för de är bra om man har tränat sen dricker man det. har varit på fotbolls träning :) från halv 8 till 9. Träningen va greeeeat! körde mest skott och sen match. gjorde först lite pass och dribblingsövningar :) måste dessutom kööpa ett par nya fotbolls skoor! får skavsår och typ nageltrång av mina jag har nu ajaj.. menmen dör inte ;-p
Imorgon blir att va med Elin och Oskar sen slaggar jag hos elin, trevligt kommer det att bli ;-)
Skriver nog mer imorgon!

pussochkram johanna (L)

2 Bilder jag tog i skolan för ett tag sen :) *stoolt fotograf*



Snart försvinner snööön äntligen!


Kommentarer
Postat av: elin:)

vi kommer ha bäst(Y)

2010-04-08 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0