GLAD PÅSK!

hejhej!
Nu är det påsk och de betyder, PÅSKLOV, i 1 vecka! fick sluta tidigare idag iallafall :)
så nu är jag hemma och isabelle kanske kommer hit senare för hon ska nog sova här tror jag.
de e ju första april och faktiskt så har ingen lurat mig! ;d men vi får sen om nån kommer göra de senare.
nu gör jag inte så mycket, datan för det mesta.
Igår kunde jag eller isabelle uppdatera bloggen för vi hade fotbolls träning halv 5 , så jag och ida o elin fick stressa ner t min mamma och åka med henne hem och byta om och sen åka förbi isabelle och hämta henne , sen åka t leksand och träna till klockan 18.00, kunde ha uppdaterat när ja kom hem men jag va så tröött efter träningen och så duschade jag:P skriver mer sen kanske.

Dagens outfit by johanna:




  

Lång päls väst - H&M Divided
Skinn jacka - Vero Moda
T-shirt - New body
Tights - gina
Halsband - vet ej
skor - converse stadium

pussochkram johanna  (L)

Kommentarer
Postat av: Felicia Larshans

kan inte säga annat än sinnessjukt fin!:O

<3

2010-04-02 @ 10:51:40
URL: http://feliciapialarshans.blogg.se/
Postat av: johanna svarar!

tackdu felicia! du kan ocksåva fin :O<3

2010-04-02 @ 12:29:34
URL: http://fffame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0