min påsk blev toppen!

hej alla underbara läsare :)

tänkte ta och skriva om min påskafton som var igår, hann inte skriva om den igår , eller jag hann men  jag orkade inte :p

På dagen hände inte så mkt, vi åt påskbord det var jätte gott. Men sen vid 5 tiden nån gång gick jag och mötte johanna på hjultorget, vi satt och pratade lite på en bänk i solen! Gud vad skönt det var, kändes som en riktig vååååår dag. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå ner till Elin och titta vad hon hade för sig :)
Ja sen gick vi tre upp till hjultorget igen och hade skit kul hihi, först gick vi in och köpte en loka , fan va äckligt det är alltså :o
Iallafall sen gick vi och satt oss på en bänk på pettersons lilla cafe eller va de heter. Hahah vi satt där och skrattade lite;)
Sen gick vi in till rätt pris igen och elin köpte tre påsar ´pinpin :p sen kom johanna caris springande :D
Hon sprang ända ifrån helgbo till rätt pris för att köpa en piggelin ;p tänk om hon hade glömt pengarna också hahahaha ;p vi stod typ och pratade o skrattade med henne ett tag också. Sen satte vi oss på ett cykelställ och johanna C ramlade ner och låg ner på marken hahahhaha ;) fan va rolig du är , sköööööööning ! :) sen hände lite annat orkar inte skriva något mer.
pusshej

// eran isabelle(L)

Kommentarer
Postat av: johannacaris

hahaa fett cleant :D

bustjejor,as kul och trevligt vare ;)

2010-04-04 @ 21:15:05
Postat av: isabelle svarar :)

hahahha som faaaan att de va bruuuuden :D

vi borde ses nån mer dag ! ;)

2010-04-04 @ 22:21:22
URL: http://fffame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0