våååår i luften!

tjatja allihopa,

nu sitter jag hemma och gör inte så mkt, men det är fredag och det betyder freeedagsmys! ;d solsidan ikväll (y) om det fortfarande visas :p de kanske är slut vet inte.
Men idag var de skola som vanligt , men det har varit en ganska chilldag, jag och johanna stod i caféterian på förmiddagen till lunch sen gick vi och åt , och sen hade vi två lektioner. Efter skolan gick jag hem och satt mig vid datan, skulle följt med till hagfors med johanna , men mamma fyller år imorgon så det gick inte.. men vi tar det nån annan dag hihi.

/ pussokram isabelle :)

dagens outfit by isabelle

             



jeansjacka - vero moda
tajts - lager 70
tröja - tippy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0