Frank Dandy

dunkar musik och ligger i sängen på en as tråkig dag,med kasst väder! idag har laget fotbolls match mot falun borta, och jag ska inte spela skulle aldrig orka , sinka hela laget.. måste träna mer så jag får upp min kondition igen har ju bara vart med på en träning så..(y) menmen finns inte så mycket att göra idag. slappa. igår köpte jag iallafall en volymtång volymmaster, jennifer tog ju med sig den vi hade förut.
i söndags eller va de nu va för dag, så va jag mamma,pappa jennifer till borlänge och sågmyra. köpte 3 par spets trosor i kupolen och så va på på lager 157 i sågmyra, där jag köpte t-shirt och ett par frank dandy trosor. och säger de bara att de e dom skööönaste trosorna jag någonsin har haft! så de blir att köpa massa mer såna:)

Volym tång volymmaster.


Frank Dandy

pussochkram Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0