hemma!

hemma igen, idag har jag ju varit i stockholm över dagen , min lilla kusin skulle ju döpas. Gud va gullig han är! och en annan liten kille som är 10 dagar äldre än william är lilla leon! såå gryyymt söt, alltså dom två tillsammas blir ju världens finaste bebisar!

ah kom hem vid halv 9 nånting så åkte jag hem och åt lite och fixade till mig och så drog jag ut och träffade johanna,simon,elin,marielle,vendela o gurra. Riktigt nice(y)
Vi hade fan as kul , jag och johanna hypeeer som vanligt!:D:D:D är fan de fortfarande, fast är ändå as trött, jaja ni ska inte behöva sitta och lyssna på allt jag sitter och skriver haha.

ha de bra.
pussokram isabelle


gammal bild , där hade jag mitt långa hår:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0