lördag

hejhej. idag vaknade jag hos johanna vid halv 1 av att hero kom in och hoppade upp i sängen. mysigt! fast sen låg vi kvar i sängen och pratade lite och typ halv sov. Vid halv två gick vi upp och åt fahitas, riktigt mumsigt!!
Sen åkte vi till hjultorget och köpte godis och cola! de vi är otroligt beroende av... vilket är synd.
Sen åkte jag hem och åt och så ,sen drog jag och johanna ut igen på kvällen, fast de va inge folk ute alls. Så vi tog lite kort sen åkte vi till våra roliga david och marcus. Haha man kommer aldrig där ifrån utan att ha as garvat ihjäl sig.haha a vi hade lika roligt som vi alltid har.
Imorgon är de match mot falun också. Vi hoppas på de bästa! och snälla låt min kondition vara okej så jag inte sinkar alla och förstör för alla.. nej nu ska vi inte tänka negativt.

nu får ni lite bilder från idag iallafall.

pussokram isabelle






Kommentarer
Postat av: josefin

bra blogg:_D

2010-08-22 @ 00:41:58
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: Anonym

sista bilden på isabelle är jätte fin!

2010-08-22 @ 11:09:00
Postat av: feliciaisraelsson

snyggingar !

2010-08-22 @ 20:53:26
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0