And we´re back!

TILLBAKAAAAAAAAAAAAAAA!
nu börjar vi om igen. fast de här kommer bli ännu bättre!
hård dag idag jobbat från 7-15, efter de vart de elin ett tag, roligt att träffa henne de va ett tag sen <3
jobbar tills på fredag sen har jag jobbat klart, och tjänar cirka 4500 kr :D
just nu ligger jag i sängen och ska nog gå ochlägga mig snart och isabelle gumman är i skåååne och chillar , aviiiiis..så de e bara jag som skriver till hon kommer hem, men när hon kommer hem så är det ju CCW i rättvik. taggaaa!:d så de blir ju att gå på de typ hela veckan (: efter den veckan så blir det nog stockholm och sover där (: 
P.S Vad ska ni göra för att bloggen ska bli rolig att läsa och att man ska vilja fortsätta följa den ?!

take care/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0