JOHANNA BENGTSÉN DEN ALLRA BÄSTA

johanna bengtsén , vart ska jag börja?
Du är den bästa som finns seriöst. Jag har aldrig träffat nån som är som du , du är världens underbaraste, och jag är stolt över att ha dig som bästavän, Du förstår mig alltid, vi är så lika de är så enkelt att prata med dig, för vi har i princip allt gemensamt, vi har samma musiksmak,klädsmak,killsmak, godissmak, allting! De är du och jag mot världen verkligen, inget kan stoppa oss, inget kan skilja oss åt, du är som en syster för mig. Du är min syster,andra halva. Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra, vi är som jing o jang , salt o peppar, phineas o fearb , saft & bullar, försvinner den ena , faller den andra. Jag kan verkligen lita på dig , och du kan verkligen lita på mig de hoppas jag du vet. Vi vet exakt allt om varandra , jag berättar allt för dig och du finns alltid som stöd till mig , och desamma finns jag åt dig. Vi har kännt varandra sen 5an tror jag , och vi började umgås i 6an och sen dess har vi hållt ihop i vårt och torrt , och vi har aldrig bråkat på riktigt, bara så här tjafs eller vad man ska säga, men vi kan inte vara osams så... men jag kommer ihåg en gång när vi var sura på varandra i typ en timme och till slut orkade jag inte mer och gick och satt mig hos dig och dennis och du tittade inte ens på mig hahahaha och sen började vi typ as garva. Men de är du och jag. Och ingen kan förstå våran humor heller, jag får annorlunda humor när jag är med dig. Asso vi har så grymt kul tillsammans, men jag orkar inte sitta och skriva alla minnen. Men som sagt

JAG ÄLSKAR DIG , och du är min allra bästa vän och de kommer du alltid att vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0