dålig uppdatering..

förlåt för dålig uppdatering, men har inte hunnit suttit vid datan den här veckan har haft fullt upp.. men de ska de bli ändring på nu :)

ja jag kan ju berätta om mina dagar för dom som vill ha nått att läsa:p

måndag:
idag var de skola inget speciellt me de, sen efter åkte jag och vendela hem till henne och gjorde smoothies och väntade på att elin o ida skulle komma för vi skulle plugga och sola , men det blev inte så mycket plugg då haha. Men roligt var de iallafall. sen åkte ida hem och skulle äta och byta om till träningen, jag, vendela och elin väntade hemma hos vendela och bytte om där istället. Sen kom Ida igen och då drog vi till träningen då, riktigt kul! haha jag typ åkte ner i ett dike med cykeln två gånger :p

tisdag:
idag var de friidrottsdag i skolan, de var faktiskt riktigt roligt!:) haha jag och elin.b hade inte nån gren förens lång tid in på förmiddagen så vi hade typ hela morgonen lediga , så vi gick typ ut mitt på plan och la oss ner och solade och började garva as mycket och jag vet inte varför vi gjorde det haha, sen garvade vi igen så vi började grina typ, de var när vi tittade på en klass som hoppade höjdhopp och då var de en som hoppade lite roligt så vi började skratta och då hade jag handen framför min mun och typ de gick inte och andas och så hade jag handen kvar typ :p haha ja vi har konstig humor vi vet:p tss , sen var ida och elin klara så kom dom till oss och vi tittade på när niorna kastade boll typ , as långt dom kastar ju ;o
ah och sen hade elin och ida vattenkrig, och då ville jag , elin o vendela också ha de :p så till slut hade alla de. Sen började ida slå mig med vattenflaskor haha :p så till slut hade vi vattenflaskkrig typ , haha roligt vare iallafall. Sen efter skolan åkte jag,ida,elin o elin hem till elin och solade på bryggan och "försökte" plugga till so provet:p ah men vi alla brända oss ganska mycket, sen kom victor och vendela :) och senare kom axel (idas kille) :) haha och innan alla dom kom så log elin med en handduk över kroppen och över ansiktet haha fan va kul de såg ut , och sen hade jag och elin.b jävligt kul , vi satt och as garvade åt saker som inte ens var kul haha , och sen satt vi alla , speciellt jag och elin.s och pratade minnen , fan va sjuka minnen vi har , har fan inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på as länge :p riktig rolig dag var de!

onsdag:
idag har inte hänt nått haha :p

ppussokram isabelle :)



elin.b (L)



gammal bild på mig , ida o elin :)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0