ja , de var inte igår..

hejhej,

nu är de så att både jag och johanna inte har lust att blogga så mkt längre, vi vill men vi hinner liksom inte så mkt längre, haha. Nej men den här veckan har vi haft fullt upp, iallafall jag, jag har gjort nått hela tiden.
Men kan väl berätta lite kort om mina dagar.

måndag:
idag drog jag till johanna, vi cyklade ut till vendela och kollade vad hon gjorde, sen drog vi tillbaka hem och köpte glass, mumsigt. Då satt vi på hjultorget och gjorde inte så mkt, sen åkte vi till david och markus och kollade vad dom gjorde, så stod vi där och pratade lite, sen skulle jag dra hem och fira min bror som fyllde 12 år. Efter det drog jag hem till johanna igen , vi åkte med gurra o victor till hjultorget och satt där en stund , träffa lite folk också , mange och johan kom förbi en stund.

tisdag:
idag åkte jag och johanna till leksand och träffade alex, felicia o andrea, riktigt roligt! vi mötte dom vid fotbollsplanen , sen gick vi till någon strand typ och satt och pratade där lite, även där var ida och lova och nån kille:) Sen gick vi hem till alex för dom skulle ha softbollsträning, medans dom hade träning så gick jag och johanna till siljan och fikade, sen gick vi in på noret, träffade anton också, :) hahahahha och då kom de fram en gubbe typ och sa massa saker till johanna och johanna såg as rädd ut! fyffan va kul de va:p
Sen åkte vi hem.
Då träffade jag ida o elin på clasparken , vi snackade lite och så, sen kom johanna också , så fortsatte vi prata ännu mer, men sen gick jag hem.
Efter det gick jag hem till victor!(L) vi hade jätte mysigt. Tittade på film och så.

onsdag:
idag stack jag,johanna,elin,vendela,gurra o victor till västannor och badade. De var roligt. Senare kom victorälskling förbi också! ännu mysigare då.
Sen stack vi hem till vendela också roligt.

// isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0