lördag

hej!
nu var de ett tag igen sen jag skrev nått men har verkligen inte haft tid.. men skriver ett kort inlägg nu. Just nu sitter jag hemma hos veronica och henrik. Moster och connys vänner. Riktigt mysigt, har tittat på de där bröllopet, och ska ta och beställa hem taimat(y) gillas mycket! Jo , imorgon åker ju jag hem också, fattar inte att de redan har gått en vecka, de har gått grymt snabbt iallafall. Men roligt har de varit , men ska bli skönt att komma hem också! då får jag ju träffa älsklingen igen också. Saknar johanna också! får ta och ringa henne så vi kan ses när jag kommer hem, vill träffa ida också!

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera. Ha en bra lördagskväll alla underbara läsare!

btw, vad ska vi göra för att bloggen ska bli roligare att läsa? kommentera gärna och svara på frågan:)


//isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0