Turkiet 2010


fruktstånd´, grymt goda frukter!

mamma & pappa

mamma & pappa i turkiska badet (haman)

jag i turkiska badet , med ansiktsmask :P

en maträtt jag åt på stranden , pasta och kött med nånsås. gott iaf (y)
det som va bra här va att de gick runt såhär servitörer och serverade en på stranden och sånt :)
vi va på kleopatra stranden , en av dom bästa i europa :)

lite av hotellet :)

jag i poolen :p


jordgubbsdrinken :)

jag :)


förrätt - rekor

pappa och en som jobbade på resturangen - picasso

picasso drinken :)

haha helt plötsligt så kommer bartendern ut till mig och ger mig den dära drinken gratis ;)

så dansar man också :)

;)

haha inte lite fulla dom här grabbarna va ;pkanske syns på bilden (:

nästa dag så kommer en annan ut med den dära frukt drinken , grymt god :)

:)


haha roliga hus påvägen till alanya

havet, pappa som sträcker ut armarna:)

bäddade jävligt coolt, gjorde svanar av handdukar :P

en härlig bild :)

magdans

alla dansar

:)


min rand ;p

en fin fontän

härlig bild


okej, orkar inte lägga ut mer bilder, finns hundra mer bilder, men det får räcka med dom ni har fått nu :)

pussochkram johanna (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0