01.15

Nu har jag kommit hem från benerius :) sjukt läskigt det va att gå hem fast jag hade Hero med mig:o, efter det som hände i leksand så äre sjuukt läskigt att gå hem om man är ensam, säger bara gå inte ensam hem eller nånstans på kvällen själv..
Har ätit middag hos dom och kollat på tv & sånt :)trevligt har det varit iallafall , grymt tråkigt väder har det varit idag också.. regnat :@ hatar det och slask!
i fredags så var det 2 familjer som kom och kollade på vårat hus , skulle kommit en till men dom kunde inte mellan dom tiderna, mäklaren sa att dom andra tyckte det va fint och dom skulle tänka på det, vi får se vad som händer :)
Ni som inte vet så ska jag/familj flytta :):( mot rättvik hållet blir det nog :) så kanske inte kommer bo i insjön på sommaren och inte ha pool längre :( såsåärdet..

pussochkram johanna (L)


skadar inte med en bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0