Åre bilder


där felicia och jag sov , jag sov längst in mot fönstret och felicia i andra sängen :)

när man hade bäddat, tog inte kort på hela felicias säng, hon är inte så bra på att bädda..
hahah ellerhur felicia ?;)

eldade

kollade typ på 5 filmer ;p

GOOOOOODIS (L)

Zack :)

sanna och patrik :)

lyssnade lite på musik på datan (:



sitter och äter pannkaka på nån resturang i backen :)

på väg upp i backen :) jag kända mig ganska vit tillskillnad från felicia som hade olika fäger och jag va typ helvit ;p

tvåmannalift :P

på väg upp med julia och melinda som vi träffade på i backen :P
vi tvingade felicia att åka högre upp än vad hon brukade göra ;d

jag , som typ gör nått konstigt :P

Åre

Åre

Jag bjuder på denna (;

Åre

nån konstig bild på mig

Holiday club spaat
poolen man kunde svalka sig i :)

Holiday club spaat
IIIISKALL pool eller va man ska säga, jag hoppade i den! men felicia älskling gjorde inte det ;)

Holiday club spaat
Baren

Holiday club spaat
Isbastu

Holiday club
en del av spaat

Holiday club spaat
nån grej man skulle gå runt, på ena sidan va de varmt vatten och på andra kallt
fast jag och felicia låg i varma sidan istället för att gå runt ;P

Holiday club spaat
en dusch typ :P

Holiday club spaat
i relax rummet, jag vart fett inne i glasfönstret som de rann vatten på andra sidan :) och på andra sidan var de såhär typ pooler och sånt, så här roligare saker :P vet inte hur jag ska förklara :P

Holiday club spaat
relax rummet, gryym bild på felicia! stolt fotograf som fan!;)
men är man så gryym som jag så blir allt grymt :D
Det fanns massa andra saker man kunde göra i spaat men hann inte ta kort på de..
Nu har jag inga mer bilder, sry skulle tagit kort på andra delen av holiday club,
de va så jävla kul så tänkte inte på att ta kort :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0