kommit hem från Åre nu

Hejhej.
Ett tag sen jag uppdaterade , bara isabelle som har gjort de :) men nu tänkte jag också göra det nu, för jag har nyss kommit hem från 4 underbara dagar i Åre! med felicia och hennes familj, har varit där från torsdag till söndag och jag har inte haft tid att skriva i bloggen.. eller jo de har jag , men har inte orkat göra de. har iallafall åkt massor i backarna (: men har mest badat i Holiday club,  sjuuukt sköönt och kul har det varit! ska åka dit nån mer gång med dom :) kommer bilder imorgon! och dessutom så gick mitt löshår "sönder" när jag badade , jag vet inte smart att bada i klor med löshår och har de i en bulle..:'( :@
Isabelle sa nyss på msn att vi va lediga imorgon! det är bra eftersom att jag kom hem nyss och är sjukt trött, så då kan jag vila imorron också:) , eller kanske inte vila , vet inte vad jag ska göra imorron :P får se vad som händer :)haha jag hade gått till skolan imorgon om inte isabelle sa nånting:P 
men nu orkar jag inte skriva mera

puss och kram Johannaa (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0