kupolen med vendela o elin + shopping! :)

hej alla underbara läsare!

idag har jag haft en toppendag ! tummen upp för det! (y)

Vendela ringde och väckte mig vid halv 10 eller nått och fråga om vi skulle åka till kupolen :p
Tåget gick 11.16 så vi fick skynda oss lite, elin skulle också med hihi!
Sen då kom tåget, då gick vi på och vi skulle kolla om man kunde åka med busskort, men man skulle ha nått jävla kvitto när man fick kortet eller nått , men vem fan får ett sånt kvitto :o
aja vi delade iallafall på en vuxenbiljett :)
När vi kom dit så gick vi till kupolen då , vi tittade lite och hittade lite saker , ( visar senare)
Sen efter några timmar skulle vi äta , och vi åt på taco baren ,
vendela gick upp och tog bord och jag och elin köpte maten, vi köpte en nacho de luxe och drickor , hahah och när vi väntade så började elin typ klaga på allting ,
hahah de va en som jobbade där som hade en rolig dialekt och elin ba : fan va konstig dialekt hon har då , hon sa också : fan va roligt de va och nått mer , men liksom dom hörde säkert det :p

Ah sen så sa elin typ hela tiden till mig ba : isabelle där är de en turk!
hahah grymt irreterande! :p
sen gick vi och satt oss på donken och åt kluppa o drack loka ( som är fett äckligt hah)
Hahaha sen va de en kille som elin tyckte såg ut som killen som spelade big mama , hahah hans läppar såg ut som hans, han var faktiskt ganska lik honom:p
hahah vilken humor vi har :p

Tåget hem gick 16.20 så vi gick dit typ 16.00 , ringde simon då också :)! (y)
vi pratade i typ 50 minuter nice;)
haha på tåget hem det va ju roligast! jag satt och pratade med simon och samtidigt så satt jag och elin och hade fötterna mot varandras fötter tills tåget startade :p sen kunde vi inte släppa för de gick typ inte :p hahah fan va galna vi är !

ah de va en grymt kul dag iallafall!

just nu sitter jag och har skit skoj med simon , vi diskuterar om vi skulle ha blivit unga föräldrar typ :p hahah skööööning duär! :)<3

dagens inköp:



söt klänning - hm



söt kjol - hm




tygskor som ser ut som converce men de är inte det - skohuset

// eran isabelle :)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0