NIONDE MARS TVÅTUSENTIO

Hejhej alla underbara!(:

Nu är det så här jag har inte kunnat laddat på det jag har haft på mig idag.. men kanske lägger upp bilder nån annan dag (: hade iallafalla på mig en pälsväst vet inte vart den är från, en tröja från abercrombie and fitch och tights från gina
  Men iallafall så fyller faktiskt min hund år imorgon, han blir faktiskt hela 1 år!!:D och han heter Hero så ni vet (;
så det blir nog att fira han lite imorgon med tårta och allt (: Sen kanske det blir kvällsåk i granberget med elin, haha vi måste lära oss att åka snowboard! så att vi blir värsta kungarna på snowboard på friluftsdagen! (;
men skriver mer imorgon tror jag.. pussochkram J

Nu blir det en bildbomb på hero

   

   

   





Kommentarer
Postat av: vendela

Grattis <3

2010-03-11 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0