redan mitten på skolveckan! (y)

hej hej allihopa!

ja, jag har inte lagt ut någon dagens outfite på länge nu men har inte orkat tagit kort :p men det ska bli ändring på det lovar!
Men iallafall idag har det varit skola som vanligt, hände inte så mkt, men jag fick tillbaka mitt so-prov och det gick väldigt bra tycker jag, jag fick : du har nått målen med marginal. Och min lärare sa att det var som VG typ så är väldigt nöjd faktiskt :)
Sen skulle vi ha haft hemkunskap som jag tycker är väldigt roligt, men våran lärare var inte där och det fanns ingen vikarie så vi fick gå hem. Men de va inget fel att gå hem heller. (y)
Sen efter skolan åkte jag iväg på dansträning, de är väldigt tråkigt ska sluta efter showen.

nu har jag inte så mkt mer att säga så pusshej





isabelle



johanna


// eran bästa isabelle (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0