Shopping (L)

hejsanhejsan! nu har jag kommit hem från borlänge med mamma och bror :) har shoppat lite grejer, igår klippte jag iallafall mig , klippte topparna och klippte upp håret och färgade det mycket mörkare , för jag hade en toning i innan så blonda skiftningar börja komma fram och de vill jag inte ha och imorgon drar jag till åre med felicia och hennes familj! åker efter lunch , så går hem tidigare från skolan imorgon och fixar grejer som jag ska ha med (:
Här är en bild på mitt hår men inte precis bästa bilden på mitt hår menmen..


Det här har jag shoppat idag :)

   
Tights med nitar - gina tricot 199kr


Tröja - M&Q 199kr


T-shirt - H&M 99kr


Jacka - H&M 299kr fast de va rabatt så den kosta 199kr

 
Converse - stadium 699kr

 
Boots - skohuset 499kr fast de va rea på dom så dom kostade 199kr

 

Klackskor - skohuset 249kr , rea på dom så dom kostade 199kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0