toppendag i granberget med dom bästa! (y)

hej alla underbara läsare!

Idag började en ny skolvecka, och veckan började med en underbar dag i granberget med skolan!
Jag, johanna o elin började att åka i lilla backen , för elin och johanna skulle lära sig att åka snowboard och då skulle jag åka med dom så jag kunde hjälpa dom när dom ramlade hahha ;)
Men dom var faktiskt riktigt duktiga,:p elin lärde sig lite snabbare än johanna men johanna var skit duktig också , är stort imponerad (y)hihi.
Men elin fick inte åka så mycket, för efter några timmar så ramlade hon och fick jätte ont i armen , så hon fick lov att åka in till vårdcentralen.
Men då bestämde sig Ida för att göra ett försök på snowboarden och det var första gången för henne också. Men hon ramlade också och sen så fick vi veta att både ida o elin har brytit handleden :o
Men ja förutom det var de en toppendag.
Sen åkte jag med ida , vendela, elin, linnea , robin , johanna o lite andra :)
Jag ramlade bara en gång , fett stolt ;)
Hahah sen skulle johanna åka i stora backen med snowboard , hon fick hjälp av johanna C som är proffs på de ;)
puss på alla nu måste jag skynda mig om en halvtimme ska jag på träning :)

här kommer lite bilder :



jag, johanna, elin


johanna



johanna, jag


 jag , johanna ,elin

// isabelle (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0