FRIDAY IM IN LOVE

Nu har jag kommit hem från skolan iallafall, vet inte vad jag ska göra nu. soolen skiner och det är jätte sköönt väder ute och de gillas starkt (Y). senare ska jag nog dra ner t rätt pris och köpa lite gooodis (L) ska nog också va med david sen också :)
imorgon blir det rättviks marknad med vendela :) Ni vet när jag skulle beställa saker med min mamma? iallafall så har några saker kommit med inte allt och nått har skickats till baks och de va nog skorna och tightsen från nelly, men ska beställa om dom. men lägger in ett in lägg med bilder på dom när allt har kommit så ni vet :)
slänger in en dagens också :)

DAGENS J.

   


Jeans jacka - only veromoda
t-shirt - H&M
tights - gina
väska - H&M
och converse-stadium

pussochkram Johanna (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0