greeekland är toppen!

hejhej alla underbara bloggläsare

nu sitter jag i grekland och väntar min min familia så vi kan gå och äta nån gång as hungrig :o
men tycker fan jag har vart duktig den här veckan! har inte ätit mycket onyttigt alls, mycket grönt har jag ätit här , försöker vara lite hälsosam;)
har inte tänkt att gå upp 2 kilo som jag gick upp på förra resan ;o

men idag har jag bara steeekt vid polen i 5 timmar typ haha ;p men imorgon ska vi nog dra in till stan och shoppa lite :)

+ jag saaaaaaknar min johanna så grymt mycket! tänk liksom om hon var här med mig i grekland ,fan va kul vi skulle ha alltså! alla killar vi skulle spana in då ;) inte lika kul att göra det själv och göra de med mamma är nog inte så roligt haha :p

men ja jag åker hem på onsdag och då får jag iallafall träffa min johanna, skönt! men inte kul att åka ifrån de här underbara paradiset.
Och jag har bränt mig as mycket :( inte kul måste skydda mig bättre med solkräm, jag känner fett stor press på mig att bli brun nu för alla säger typ att jag inte kommer bli något brun :p men jag har fått rand allihopa så ni vet haahha :)
men nu ska jag nog dra upp till rummet !

pusssss isabelle (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0