i väntan på ida o elin...

hejhej

just nu sitter jag hemma hos vendela , hon har precis gjort smothie som är riktigt mumsig:) (y)
nu väntar vi bara på att ida o elin kan komma så vi kan plugga,sola och mumsa på smothie och mackor :p
Vi ska plugga på nått so prov om judiskt skit , fattar ingenting , men har man vendela så funkar allting :) (y)

Ah idag var de iallafall skola som var helt okej, lite seeg bara. Det var iallafall fint och soligt väder , vilken är as skönt. Och ida o elin tjatar på mig hela tiden att jag ska inte använda foundation för att då blir jag inte brun , men jag känner att jag måste för mina äckliga finnar ,men nu har jag iallafall tagit bort de... nu får ni vara nöjda:)
Jag skriver massa onödiga saker för att fördröja tiden tills ida o elin kommer , thihih , som ni hör så har jag väldigt tråkigt, fast ändå inte hihih för vendela och hon alltid rolig (L)

aja nu ska jag dra och fixa mackor haha

pussokram isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0