Leksand

har nyss kommit hem har varit i leksand med isabelle :) har varit lite på medeltidsmarknaden men den sög, dom dära sakerna i skogen såna dära som är med i sagan om ringen , dom dära fula men iallafall dom har typ nått imot mig för dom skrämde mig helatiden och tittade på mig tillochmed slog mig i huvet :Pså gick runt på noret, åt dessutom på den nya thairesturangen där, gott vare (y) sen köpte vi jordgubbar gottgott!(a).kom dit vid kvart i 4 tog bussen vid tjugo över 3 (: och nu är jag hemma och tare lugnt för kl 3 inatt åker jag till arlanda :D


Maten ;) typ ris, vårrullar, kycklingspett med jordnötsås, nudlar, nån kyckling sak, och nån med ananas :)

medans jag nu håller på kan jag lägga ut en dagens också :)
   


koftan - kappahl
linnet - H&M
kjol - H&M

pussochkram Johanna (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0