nu va de länge sen..

hejhej nu var det ett tag sen både jag och johanna skrev... men jag har iallafall inte haft tid och inte haft nått roligt att skriva om :p
men jag kan berätta om mina dagar den här helgen iallafall,

måndag:
va i skolan , helt vanlig dag! efter skolan gick jag hem till vendela och vi satt och åt kladdkaka och bulle på hennes studsmatta och myste och pratade, sen halv sju drog vi på träning, hahah mitt och malins skratt ;)(y) , riktigt rolig och jobbig träning var det! När man börjar spela på IP igen känner man att sommaren är nära , iallafall jag känner så :p haha
Efter det drog jag hem och duschade och fixade lite grejor.

Tisdag:
va i skolan igen, inget intressant med det. Efter skolan drog jag hem och gick ut med min hund, sen stack jag hem till david och marcus, johanna var också där :) vi drog till IP och spelade fotboll ,fast det blev inte så mycket fotboll då haha, sen drog vi hem till dom igen, och då kom vendela också , men då skulle david dra iväg på träning. Så jag,johanna,marcus & vendela hade picknik utan mat eller nått hahah :p lyckad picknik(y)

pussokram isabelle(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0