rolig dag med roliga brudar (y)

hejhej,

idag drog jag till leksand. Först skulle jag åka buss men den kom ju inte såklart , haha så pappa fick skjutsa upp mig. Då väntade jag på brannmannen, för Alexandra och Emilia skulle möta upp mig, men jag väntade på sammilsdal istället, sen kom dom äntligen ;) då gick vi till marknaden och mötte upp frida,sabina,andrea,felicia,olivia,bella och några andra:)
Haha de va skit kul iallafall, först satt jag och frida och pratade lite , sen såg jag elin , fan va glad jag blev då:d
hihi, ah sen skulle frida gumman dra :( 
men då stod vi där och dom där orgerna (stavning) kom ju fram hela tiden haha , jag och flisan satt uppe på en trapp typ och då kom en av dom och puttade ner oss, först satt han och andade på mig as mycke sen puttade han ner oss haha :p ah sen var de en kille som tittade på oss as mycket , och felicia ville veta vad han hette , så hon skrek massa namn och kollade vad han reagerade på haha , och han reagerade på de konstigaste man kan tänka sig , o de va "Gusten" hahahah , vi skrek de flera gånger och han reagerade på det :p konstigt... haha jaja de va en rolig dag iallafall.
puss på er alla:)

pussokram isabelle (L)


Kommentarer
Postat av: Olivia Nilsson

fett najs de var asså! :) <3

2010-05-30 @ 21:35:47
URL: http://josefinolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0