SÖNDAG - MATCH

Förlåt för dåååålig uppdatering. men har inte haft tid eller vart hemma..
men nu skriver jag iallafall :)
har nyss duschat har varit och spelat match mot vansbro hemma :)
de gick väldigt bra , vi vann med 4-1 :) jag gjorde dessutom ett mål (y)
bra spelat alla! va med david älskling innan matchen också <3
i lördas va de också match fast mot falun, och vi vann då också 6-2 tror jag de vart :)
måndag imorgon och de betyder skoola -.- men inte lågnt kvar tills det är sommarlov (y) men jag åker faktiskt till turkiet om 6 dagar! åker alltså på lördag :D är borta 1 vecka kommer hem till sista vecka i skolan och jag kommer va så j**la BRUN! och de gillas starkt. kommer sakna david så grymt mycket då :(
men nu ska jag ta nått att äta. men vi höres imorgon tror jag!

Pussochkram Johanna (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0