Turkisktbad (y)

nu ar jag i turkiet, kom fram vid hotellet igar vıd 16.00 och da checkade vi in och sen gick vi ut och kollade lite:)
men nu sitter jag lite vid datan och dricker en jatte god strawberrydrink! vaknade vid 9 , för klockan halv 10 hade vi bokat en tıd pa turkiskt bad :) de ar sahar massage och sa :) gryyymt skönt vare , man far finare brun farg efter de dessutom (a)sa de rekommenderas för er som aker till turkiet nangang :)
har legat och pressat pa kleopatra stranden ocksa, har fatt varsta randen! och det gillas :)
det ar en timmes skillnad har i turkiet :)
men nu vet jag inte vad jag ska skriva langre :) men alla ni dar hemma far ha det bra!

pussochkram Johanna (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0