ett bra tips!



om ni har problem med eran hy , om ni har mycket finnar och så vidare, är dessa produkter ett bra val!
Jag använder dom iallafall. Och jag har problem med min hy , men har redan fått lite resultat sen jag började äta tabletterna också!

förpackningen som heter tetralysal - är tabletterna, och dom måste man få utskrivet av en läkare, de kostar ca 500kr och man äter först två tabletter om dagen i 4 veckor, och sen 1 tablett om dagen i 5 månader, men de är värt försöket, för jag har redan fått lite resultat efter ca 2 veckor.

den blåa produkten som heter Natu Vive - är sminkbortagning och tar bort sminket väldigt lätt och sköljs bort med vatten. Vet inte riktigt vad de kostar.

Den lilla vita krämen som heter Clean Start - är en dag och natt kräm som man tar på morgonen och kvällen. Den är väldigt mjuk och huden blir och känns len och fräsch. Man ska ha på den ca 10 minuter innan man har på fondation (om man har de) så att krämen har fått åkt in i huden riktigt! Den kostar runt 200kr och finns att köpa på apoteket.

Den rosa som heter ACO - är ett bra ansiktsvatten som man har på innan man sätter på dag och natt krämen alltid! Om man har klämt finnar ska man rengöra huden med denna produkt, även om man inte har klämt ska man göra de dagligen, morgon och kväll. Man tar en liten mängd på en bomullstuss och drar de över ansiktet så är de klart! Finns att köpa på apoteket och kostar 69kr! väldigt billigt och bra!!

inte svårare än så.

/isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0