observe and report

sitter nu och tittar på observe and report, en komedi typ haha. sådär är den..
men idag hade jag iallafall spanska prov, de gick faktiskt riktigt bra, sen blev jag klar med min engelska uppsats också !!
Efter lunch åkte vi till leksand och tittade på bio med höstadiet och åkerö hösgstadie, vi tittade på i rymden finns inga känslor, den var grymt bra faktiskt hihi.
Haha jag Johanna och Lucia hade kul iallafall ;) Ida och Elin ni är ju bara för bra också!!

FAN VILKA SJUKT UNDERBARA VÄNNER JAG HAR!! älskar er!(L)

/isabelle


Kommentarer
Postat av: my

söt tjej!:) har frågestund på min blogg nu, så ställ gärna en fråga.

2010-11-18 @ 19:40:56
URL: http://mmys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0