SOMMAR TILL HÖST.

har ganska tråkigt just nu så kan lika väl göra en liten sammanfattning från i somras till nu höst.




började min sommar hos moster i stockholm, även med min lillkusin William!



jag och ida hade massor av underbara dagar tillsammans , miss you honey!




våra minnen har varit några av dom roligaste! gud vad kul vi fyra har haft. saknar det..


lärde känna marielle!och elin,jag & marielle har haft sååå kul dom kvällarna vi har umgåts!


lärde även känna luciaälskling!




alla underbara soldagar spenderade vid johannas pool!


träffade barndomsvän victor!



firade midsommar med massa roligt folk, bland annat simon,dennis & johanna på bilderna.




åkte till skåne med familjen!




jag och johanna har varit galna hela sommaren! YOU ROCK






jag och bästavän johanna har gjort nästan allt i sommar! vi är oslagbara, JAG ÄLSKAR DIG!


i september åkte vi till borlänge och hade bästa dagen på länge! vi åkte till kupolen först och åt på donken sen drog vi till aqua nova för att bada,efter de till borlänge marknaden och massor med snygga killar var de där! GILLA. Sen på kvällen hade vi kul med roligt folk.



vi har grymma dagar med underbaraste vännerna man kan ha!

de får nog räcka nu :) puss

/ isabelle

Kommentarer
Postat av: micke millberg

du är as snygg =D

2010-10-19 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0