Isabelle Stenback

Isabelle Stenback - har ingen aning om vart jag ska börja men..
du och jag , vi ,oss. du och jag har en speciell vänskap ,systerskap , vi har inte en vänskap som någon annan , våran är den bästa man kan ha, en sån vänskap som man kan vara sig själv med,man kan känna sig trygg med , som man kan prata om allt med. Vi har gått igenom så mycke...
t tillsammans ,alla våra underbara minnen, alla killar vi har spanat på , våran blogg med massor av mer!
De bästa är att vi har så mycket gemensamt i princip allt, klädsmak,musik,killar, och framförallt HUMOR. Du är bäst , jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, jag kommer aldrig att träffa någon som dig, du är den mest omtänksamma, snällaste,vackraste,underbaraste tjej som finns på denna jord.GLÖM ALDRIG DET.

jag älskar dig av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra. BÄSTAVÄN FÖRALLTID!♥

Isabelle jag älskar dig mest av hela mitt hjärta du är den bästa för mig! och det vet du.  ingen är som du babe, kan bara va mig själv med dig ingen annan, du är en del av mitt liv och de ska du alltid va och kommer va det.
precis som du säger du och jag,vi,oss. du och jag har verkligen en speciell vänskap, som inte många har, men vill ha. jag är så jävla stolt över att jag har dig isabelle vid min sida. vi har allt gemensamt! vad hade jag vart utan dig? INGENTING! du gör mig hel! inget mig utan dig , I+J  som vi alltid brukar skriva på våra händer, hahha allt vi gjort tillsammans alla pinsamma stunder till helt perfekta. den bästa i hela universum är du! min syster, andra halva allt! du är den bästa bästavännen föralltid! älskar dig.
och jag är så glad att jag har dig. tänk dom som inte har nån.. som bara är där kan nt prata med nån , måste förändra på sig själv för att nån ska gilla en. men man är den man är och det är inget man ändrar på. och du är defenitivt inget att ändra på skulle aldrig ändra på dig. du är det som jag inte hade. du förändrade allt förmig glad över att du gjorde de! Isabelle Stenback du är den många inte har ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0