Johanna Bengtsén

JOHANNA BENGTSÉN- har ingen aning om vart jag ska börja men..
du och jag , vi ,oss. du och jag har en speciell vänskap ,systerskap , vi har inte en vänskap som någon annan , våran är den bästa man kan ha, en sån vänskap som man kan vara sig själv med,man kan känna sig trygg med , som man kan prata om allt med. Vi har gått igenom så mycke...
t tillsammans ,alla våra underbara minnen, alla killar vi har spanat på , våran blogg med massor av mer!
De bästa är att vi har så mycket gemensamt i princip allt, klädsmak,musik,killar, och framförallt HUMOR. Du är bäst , jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, jag kommer aldrig att träffa någon som dig, du är den mest omtänksamma, snällaste,vackraste,underbaraste tjej som finns på denna jord.GLÖM ALDRIG DET

jag älskar dig av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra. BÄSTAVÄN FÖRALLTID!♥

när jag läste texten som du skrev om mig blev jag tårögd. Jag har aldrig upplevt en sån otrolig vänskap som jag har med dig, du är min högsta önskan, och ingen kille kan någonsin komma mella dig och mig. Du är världens vackraste insida och utsida. Du är min syster , min andra halva, utan dig faller jag. De är du som gör att mitt hjärta slår. Varje dag gör du min dag med din och min humor som ingen verkar förstå.. men de gör vi och de är de viktigaste. Jag kan lita på dig till tusen, vad jag än säger vet jag att du aldrig skulle säga till någon annan och de gör att jag kan känna mig trygg med dig.
De finns vissa personer som säger att vi är lika på utsidan, men där vi är mest lika är på insidan,vi tycker,tänker och känner samma saker när de gäller allt. Att jag har fått turen att ha dig som bästavän måste vara de mest älskbaraste jag kan tänka mig. Jag vet att de är så många som måste vara avensjuka på mig för att min bästa vän är den otroliga johanna bengtsén, jag är så stolt över att kalla dig bästavän. Jag trodde aldrig att jag skulle få turen att träffa nån som du. Du har förändrat mitt liv. Och jag älskar dig över allt annat. Du och jag så ska de vara!
I LOVE U, JAG ÄLSKAR DIG, TE QUIRO, JE T'AIME.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0