LOVE

igår hade jag en awesome dag, den började med att jag träffade elin,marielle o vendela på dagen vid hjultorget då köpte vi godis till kvällen, sen åkte vi hem till marielle och pratade lite och så ,sen kom dennis och robert dit,nice(y) sen åkte dom hem för dom skulle äta så vi gjorde också lite mat då, lövbiff och pommes, de blev riktigt lyckat! sen kom dom igen vi typ tittade på teve, eller robert,vendela,marielle o dennis tittade och jag och elin hade typ as damp och var grymt rastlösa hahahaha. Sen åkte jag,elin,robert &vendela ut en stund, körde kull på hjultorget, lyckathaha. Sen så ville robert och vendela åka tillbaka men de ville inte jag o elin så vi åkte runt lite, sen vid clas parken så typ skulle vi spela fulla hahahaha as kul , men ah sen hörde nån knacka på handelsbanksfönstret ,eller alltså innanför fönstret och elin såg händerna, asso vi hållde fan på att dö, fyffan vi typ cyklade i hundratjugo hela vägen till tunsta, fatta om vi va rädda alltså. Ah sen åkte vi tillbaka, roligt har de varit iallafall.

bilder kommer nog sen tror jag:-)

pussokram isabelle


Kommentarer
Postat av: marielle

Dagen & kvällen var grym!:) <3

2010-09-05 @ 19:31:57
URL: http://marielle.devote.se
Postat av: vendela

om den var :)) <3

2010-09-05 @ 21:46:44
Postat av: simone

Så sööt du är :)

2010-09-06 @ 15:06:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0